Allereerst hartelijk welkom op deze pagina en dank u voor uw interesse in onze mensen en projecten!

Er zijn verschillende manieren waarop u donateur kan worden. U kunt ervoor kiezen om een kind of familie te ondersteunen, een schoolpakket te betalen voor 1 of meerdere kinderen, u kunt ook denken aan een eenmalige gift, een bijdrage voor de zomerkampen, het educatieve materiaal of het runnen van het jeugdcentrum. Elke gift is welkom, wij willen u als donateur graag betrekken in de projecten in die zin dat u de mogelijkheid heeft om een specifiek project of thema te ondersteunen met uw gift. U kunt ons ook bellen of schrijven indien u graag wat meer wil weten over een project, de stichting of hoe het een en ander in de praktijk in zijn werk gaat.

Binnenkort hopen wij met een overzicht te komen van welk project/ thema welke hulp nodig heeft.

Transparantie vinden wij ook erg belangrijk en u kunt ten allen tijde inzage krijgen in onze boekhouding.

Mocht u de stichting of een project eenmalig of maandelijks willen ondersteunen kunt u uw gift overmaken naar:

Romanian Children's Humanitarian Foundation
o.v.v. het project van uw keuze, u mag dit ook vrij laten
Rekeningnummer: 1218.66.270
IBAN nr.: NL23RABO01218 66 270
SWIFTBIC: RABONL2U

Stichting RCHF is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 17229222 en is een ANBI geregistreerde stichting, uw gift is belasting aftrekbaar.

Namens alle mensen die u met uw gift helpt, hartelijk dank voor uw betrokkenheid!